January 23, 2012

Tak Usah Rasa Bersalah


Assalamualaikum warahmatullah..

Berkurun lamanya tiada update dan hari ni ada satu update. Unfortunately, bukan update seperti janji yang masih lagi tertangguh... sigh

Ingin saya membuat satu kenyataan di sini bagi menjawab email dan comment yang dihantar kepada saya sebelum ini. Maaf kerana mengambil masa yang lama untuk respon.

Saya, tak pernah marah atau rasa nak marah bahkan tak terfikir untuk marah pada sesiapa sahaja yang telah dan pernah copy atau pun terfikir untuk copy apa-apa sahaja isi dan intipati yang ada dalam blog saya terutamanya bagi cerita pendek dan cerita panjang meleret yang saya kongsikan di sini. Saya tak kisah bahkan saya lagi suka kerana I take that as a compliment.. (",) Go on.. My pleasure..

Ilham saya untuk berkarya datangnya dari Allah. DIA anugerahkan secara percuma pada saya dan kamu-kamu. Saya berkarya kerana minat dan suka-suka bukan bertujuan untuk membuat income.

Makanya, silakan kepada rakan-rakan, saya sangat berbesar hati. Copy untuk bacaan sendiri atau copy untuk berkongsi, saya izinkan sepenuh hati. Mungkin ada isi yang berfaedah untuk dipanjang-panjangkan, moga ada bahagiannya untuk saya nanti.

DIA Maha Mengetahui. Secara tak langsung kita semua ada bahagian masing-masing, bukan? (",)

dan rasanya saya perlu berterima kasih pada semua, terima kasih datang dari hati.. Syukran.

2 comments:

  1. assalamualaikum
    unni,ur blog still alive rupanya.
    selamat bekerja even just kontrak yer.

    salam dari Adela...

    ReplyDelete
  2. jazakillah khair jazak , ukhti !

    ReplyDelete